سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش، یکی از راه‌های ایجاد نشاط پایدار در ایثارگران

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ورزش یکی از راه‌های ایجاد نشاط پایدار در بین مردم به ویژه ایثارگران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مستجاد حسینی، مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور با تقدیر از برگزار کنندگان این رقابت، گفت: در طول این ۱۴ دوره از مسابقات شاهد دوستی و همکاری‌هایی بودیم که مثال زدنی و رافع مسائل مختلف بود.

او با اشاره به مکتب امونیسم که اکنون سعی می‌شود تا در جهان سیطره یابد افزود: در این نوع تفکر انسان در مرکز هستی قرار داده می‌شود و ارتباط او با معنویت و اصل خود که مایه آرامش است قطع می‌شود.

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور سودآوری و خدمت به نظام سرمایه داری با ایجاد فاصله بین افراد جامعه را هدف نهایی این مکتب عنوان کرد و گفت: در این نوع تفکر ارزش‌هایی مانند ایثار اجتماعی و رشد درونی که باعث شادکامی و نشاط جامعه می‌شود جایی ندارند.

مستجاد حسینی ترویج نشاط پایدار در کنار سلامتی جامعه ایثارگری را از اهداف مهم این حوزه عنوان کرد و تصریح کرد: در تلاشیم تا برنامه‌هایی متنوع را در راستای تحقق این هدف اجرا کنیم.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.