سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل تونل گورمیزه

امسال، اعتبار مصوب تکمیل تونل گورمیزه شهرستان اردل ۹۶۰ میلیارد ریال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در دومین سفر استانی خود با حضور در شهرستان اردل گفت: توسعه کریدور‌های ارتباطی و جاده‌های اصلی این استان به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

او با حضور در محل اجرای طرح تونل گورمیزه تاکید کرد: موانع این طرح در حال رفع و روند جذب اعتبارات سرعت مطلوبی یافت.

حیدری، بررسی میدانی مشکلات را از مهم‌ترین اهداف سفر‌های شهرستانی خود دانست و افزود: سرعت‌بخشی در روند اجرای این طرح براساس برنامه زمان‌بندی و افتتاح و بهره‌برداری آن به‌طور خاص مورد توجه باشد.

او اضافه کرد: تکمیل و بهره‌برداری از تونل گورمیزه مشکلات شهرستان اردل در حوزه‌های مختلف را کاهش می‌دهد.

حسین‌علی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار مصوب جاده گورمیزه شهرستان اردل در سال‌جاری ۹۶۰ میلیارد ریال است.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: احداث جاده اصلی اردل به دوپلان معروف به گورمیزه از سال ۱۳۸۷ آغاز شد و در سال ۱۳۸۹ در ردیف بودجه‌ای قرار گرفته که اعتبارات آن تا سال ۱۳۹۸ سالانه کمتر از ۲۰ میلیارد ریال بود.

مقصودی ادامه داد: پارسال از مجموع اعتبار مصوب طرح گورمیزه ۷۰ میلیارد ریال در قالب اسناد خزانه محقق شد که روند اجرای این طرح را کُند کرد.

او اضافه کرد: امسال ۱۲۰ میلیارد ریال از مطالبات طرح گورمیزه از طریق اعتبارات اسناد خزانه پرداخت شد.

مقصودی ادامه داد: در این طرح چهار دستگاه تونل در مجموع به‌طول حدود دو هزار متر حفر و ساخته می‌شود که بزرگ‌ترین آن به‌طول یک‌هزار و ۶۷۰ متر است.

او اظهار داشت: تا سال آینده حفاری تونل بزرگ طرح گورمیزه به‌طول یک‌هزار و ۶۷۰ متر به پایان می‌رسد و پس از آن عملیات اجرایی احداث چهار دستگاه پُل بزرگ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.