سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل قاچاق لباس در دام تعزیرات حکومتی قزوین

تعزیرات حکومتی استان قزوین، عامل قاچاق لباس را به پرداخت ۶۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: فردی با بیش از ۳۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق در آزادراه قزوین – زنجان به دام افتاد.

محمدی افزود:عامل اقچاق این لباس‌ها به پرداخت ۶۵ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، نظارت بر بازار و مراکز عرضه استان تشدید می‌شود و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

محمدی افزود: در ادامه بازدید‌ها از واحد‌های تولیدی استان از چند واحد کلان تولیدی در زمینه محصولات غذایی، ماسک، تولید شیر و دیوار‌های پیش ساخته بازدید به عمل آمد.

محمدی گفت: همچنین در این بازدید‌ها برای یک واحد تولیدی که اقدام به تولید اغذیه نیمه آماده می‌کرد به علت گرانفروشی و افزایش قیمت بدون مجوز، پرونده تخلف تشکیل شد که در حال بررسی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان عنوان کرد: در بازرسی‌ها از واحد‌های عرضه و پخش محصولات شب یلدا نیز تخلفات متعددی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و ارایه نکردن فاکتور معتبر، احراز تخلف شد که پرونده در حال سیر قانونی است و با متخلفان با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدید‌های تعزیرات حکومتی، گفت: در این راستا برای یک واحد تولیدی ماسک بدون مجوز نیز پرونده تخلف تشکیل و ۱۶۰ بسته ماسک توقیف شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.