سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درد نساجی در ساری درمان نمی شود

مدیر عامل نساجی مازندران گفت: سه سال از حضور نساجی در لیگ برتر فوتبال می گذرد اما ورزشگاهی در شأن مردم مازندران در این استان وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ایزد سیف الله پور مدیر عامل نساجی مازندران گفت: سه سال از حضور نساجی در لیگ برتر فوتبال می گذرد و این تیم فقط در لیگ برتر بیش از پنجاه بازی خانگی انجام داده است اما ورزشگاهی در شان مردم مازندران در این استان وجود ندارد.

او گفت: کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهدای ساری، کیفیت بازی‌های نساجی را نیز کاهش داده است و اگر کیفیت زمین این ورزشگاه  در وضعیت ایده آل بود آلومینیوم اراک روز سختی را سپری می‌کرد.

مدیر عامل نساجی مازندران ادامه داد: تمرینات نساجی در ورزشگاه کارگران تهران با کیفیت چمن مرغوب برگزار می شود اما چمن نامرغوب ورزشگاه شهدای ساری باعث شده است بازیکنان نتوانند تاکتیک‌های لازم را در زمین پیاده کنند.

او گفت: قرار بود چمن ورزشگاه شهدای ساری هفته گذشته ترمیم شود اما هنوز هیچ مسئولی پیگیر این مساله نشده است و با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و بارش های فصلی  تیم نساجی به دلیل کیفیت نامطلوب چمن این ورزشگاه در آینده به مشکل بر خواهد خورد.

مدیر عامل نساجی مازندران با گلایه از مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی مبنی برمجوز ندادن به تیم نساجی برای حضور در ورزشگاه امام رضا مشهد گفت: نامه نگاری‌های متعدد یبرای برگزاری بازی‌های تیم نساجی در مشهد انجام گرفت و پول اجاره ورزشگاه امام رضا مشهد برای برگزاری بازی‌های نساجی نیز پرداخت شده است .

او افزود: بنا بر اعلام سازمان لیگ قرار بود بازی‌ها از این هفته با حضور تماشاگران برگزار شود اما باز هم هوادران تیم ها نتواستند به ورزشگاه ها راه پیدا کنند و هواداران نساجی هم دو سال از حضور در ورزشگاه محروم هستند

سیف الله پور با گلایه از بدقولی سازمان لیگ مبنی بر عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ،افزود: راه اندازی گیت‌های بلیط فروشی در ورزشگاه شهدای ساری آنقدر هم سخت نیست که به خاطر  نبود ان هواداران را از حضور در ورزشگاه محروم کنیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.