سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی هشت نقطه حادثه خیز خراسان شمالی

طی ۹ ماه اخیر، هشت نقطه حادثه خیز استان ایمن سازی و در مجموع ۴۶نقطه پُرتصادف استان ایمن سازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۹ماه اخیر، هشت  نقطه حادثه خیز استان ایمن سازی و در مجموع ۴۶نقطه پر تصادف استان ایمن سازی شد.


بیشتر بخوانید 


جعفر شهامت گفت: ۳۳قرارداد فعال در حوزه ساخت و بهسازی راه روستایی در استان، در حال اجراست.

او  مشارکت ۷۰درصدی خیّران در طرح‌های پل سازی و تامین بخشی از ماشین آلات و میلگرد توسط خیّران و بنیاد علوی را از اتفاقات خوب امسال عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: طرح‌هایی که ۹ماه امسال در حوزه روستایی به اتمام رسید شامل ۲۷کیلومتر راه روستایی (۵هزار خانوارِ ۱۶روستا در شش شهرستان) بود. همچنین ۷۰کیلومتر راه روستایی آماده آسفالت است.

شهامت گفت : شاخص راه‌های آسفالت شده در روستا‌های بالای ۲۰خانوار کشور، ۵۳درصد است و خراسان شمالی در این شاخص ۴۴درصد است که ۹درصد از میانگین کشوری عقب‌تر است.

او گفت : حدود ۱۱درصد از نیز از نظر جمعیتی باید راه‌های روستایی آسفالت شود تا به میانگین کشوری نزدیک شویم ، در شمال استان، وضعیت خاک مناسب نیست و وجود رودخانه و پل، باعث افزایش هزینه‌های راهسازی می‌شود.

استان خراسان شمالی، شش هزار کیلومتر راه دارد که حدود چهارهزار کیلومتر آن آسفالته است و در حوزه حمل و نقل کالا بیش از هشت هزار و ۲۲۳دستگاه انواع ناوگان و ۹هزار و ۳۷۱نفر رانندگان حمل و نقل جاده‌ای فعال هستند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.