سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون کرونا

با کاهش تعداد مراجعین جهت تزریق واکسن کرونا، ساعت کاری مراکز تجمیعی واکسیناسیون نیز کاهش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: ماه‌های گذشته روزانه حدود ۱۵ هزار دُز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی واکسیناسیون تزریق و این مراکز از ساعت ۸ تا ۲۰ باز بوده اند که از دو هفته گذشته به طور متوسط روزانه بین ۳ هزار دُز واکسن تزریق می‌شود و با کاهش تعداد مراجعین جهت تزریق واکسن کرونا ساعت کاری مراکز تجمیعی نیز کاهش یافته است.

او گفت: با کاهش تعداد مراجعین، این مراکز نیز یک ساعت زود‌تر بسته می‌شوند و افزایش ساعت به معنای هدر رفت نیروی انسانی تلقی می‌شود.

شریف زاده گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون تمام شهرستان‌ها در دو شیفت صبح و عصر باز هستند، در روستا‌ها خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت تنها در شیفت صبح جهت تلقیح واکسن کرونا فعال می‌باشند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شهرستان فردوس روند ثبت مراحل واکسیناسیون به شکل فعال انجام می‌شود، لیست افرادی که واکسیناسیون آن‌ها تکمیل نشده است استخراج شده و به صورت تلفنی با آن‌ها تماس حاصل می‌شود.

او گفت: نوبت سوم واکسن کرونا همچنان برای گروه سنی بالای ۴۰ سال تزریق می‌شود و هنوز دستورالعمل جدیدی برای کاهش سن تزریق نوبت سوم واکسن کرونا صادر نشده است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.