سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین سایت تیراندازی اهداف پروازی استان سمنان در دامغان فعال شد

نخستین سایت تیراندازی اهداف پروازی استان سمنان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان در دامغان آغاز به کار کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدکاظم خطیبی رییس هیات تیراندازی شهرستان دامغان درباره این سایت به ایرنا گفت: سایت تیراندازی به اهداف پروازی با اسلحه تک لول، دو لول و پنج تیر، نخستین سایت تیراندازی در سطح استان سمنان است که به بهره برداری رسید.

محمدکاظم خطیبی ادامه داد: این سایت تیراندازی با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیات تیراندازی دامغان و خیران حوزه ورزش در زمینی به مساحت یک هکتار احداث و راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این سایت تیراندازی، ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته، می‌توانند از فضا، امکانات و خدمات مناسب و مطلوب ورزشی بهره‌مند شوند.

خطیبی با بیان اینکه راه اندازی سایت تیراندازی، نقش مهمی در توسعه ورزش تیراندازی در استان سمنان دارد، اظهار داشت: با توجه به وجود ظرفیت‌های قوی و استعداد‌های خوب در رشته تیراندازی شهرستان دامغان، راه اندازی این سایت می‌تواند موجب ارتقای سطح این رشته در شهرستان و استان شود و زمینه حضور ورزشکاران تیرانداز را در مسابقات ملی و بین المللی فراهم کند.

رییس هیات تیراندازی دامغان گفت: برای راه‌اندازی این سایت، یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که از محل کمک‌های اداره ورزش و جوانان، اعتبارات هیات و کمک خیران تامین اعتبار شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.