سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه فرهنگی

امام جمعه شهرکرد بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت‌های استان چهارمحال و بختیاری در حوزه فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: یاری‌گری دولت سیزدهم در سطح ملی و استانی مورد توجه تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران باشد.

او اضافه کرد: یاری‌گری دولت سیزدهم تکلیف و وظیفه‌ای شرعی، دینی و ایمانی است.

حجت الاسلام نکونام وجود وحدت، وفاق، همدلی و هماهنگی برای پیش‌بُرد در امور مختلف را ضروری دانست و افزود: امید است چهارمحال و بختیاری بتواند در دولت سیزدهم سهم و بهره لازم را از بخش‌های مختلف داشته باشد.

حجت الاسلام نکونام به تشکیل و فعال شدن شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرکرد اشاره و تصریح کرد: با این اقدام دغدغه‌های این شهرستان به‌طور جدی مطرح و بررسی می‌شود.

او یادآور شد: برگزاری کنگره بزرگداشت عالمان دینی و مشاهیر مؤثر مذهبی چهارمحال و بختیاری با نگاه ایرانی و اسلامی برای سال آینده در دستور کار قرار گیرد و برای این اقدام فعالیت پژوهشی عمیق انجام شود.


بیشتر بخوانید


رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استکبار جهانی از مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی (ص) به‌شدت در هراس است.

او گفت: سالروز وفات آیت‌الله العظمی سید ابوالقاسم دهکردی در ابتدای ماه سوال به‌نام روز فقاهت و مرجعیت در چهارمحال و بختیاری نام‌گذاری شده است و می‌توان هر سال در این روز برنامه‌های فرهنگی اجرا کرد.

حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های گمنام فراوانی در حوزه فرهنگی دارد که باید شناسایی و از آن‌ها بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.