سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر کشور؛

مسابقه ملی نقاشی "من سلیمانی‌ام" در کردستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور و در دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه ملی نقاشی"من سلیمانی‌ام" ویژه دانش‌آموزان در کردستان نیز برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الله نریمانی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: دانش‌آموزان علاقه‌مند به این مسابقه که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود، می‌توانند آثار هنری خود را در قالب نقاشی با عناوین"حاج قاسم قهرمان ایران"، "حاج قاسم الگوی ما"، "حاج قاسم پدر مهربان" و "حاج قاسم مرد میدان" تولید کنند.

او "حاج قاسم و کرمان"، "یاران کوچک حاج قاسم"، "حاج قاسم زنده و جاوید"، "حاج قاسم و تکریم ایثارگران"، "حاج قاسم و مردمی بودن" و "میثاق با حاج قاسم" را از دیگر عناوین این مسابقه ملی اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان تا ۶ دی فرصت دارند آثار خود را به سایت اینترنتی نوید شاهد به آدرس https://kerman.navideshahed.com/fa/forms/۳۵۷ ارسال کنند.

نریمانی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با شخصیت و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد و از دانش‌آموزان علاقه‌مند خواست با تولید آثار مطلوب در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه ملی "من سلیمانی‌ام" از سوی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای دانش‌آموزان سراسر کشور در تمام دوره‌های تحصیلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.