سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: داور پنالتی هم نمی‌گرفت به پرسپولیس گل می‌زدیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۳ بر یک تیمش پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم مهم‌ترین اتفاقی که امروز برای ما بد رقم خورد، گل اولی بود که دریافت کردیم. وقتی مقابل تیمی حرفه‌ای‌تر و با تجربه‌تر چنین گلی را هدیه بدهید ضربه می‌خورید. کارمان را خوب جلو می‌بردیم، اما کادویی که به بازیکنان پرسپولیس دادیم خیلی ما را اذیت کرد و به ضرر ما شد.
او افزود: در نیمه دوم پرفشار بازی کردیم، اما گل دوم را خوردیم و در ادامه یکی از گل‌ها را جبران کردیم. سپس اینقدر مسائل حاشیه‌ای رخ داد و بازی متوقف شد و ما بازی را باختیم. خیلی خوب بازی کردیم و اگر با تجربه‌تر بودیم بهتر هم می‌توانستیم بازی کنیم.
مجتبی حسینی در پاسخ به این سوال که تیم پیکان ۶ هفته است خوب نتیجه نمی‌گیرد، گفت: مشکلی نیست، آنچه ما را اذیت می‌کند کیفیت بد گل‌هایی است که می‌خوردیم. نباید مقابل چنین تیم‌هایی اینگونه گل بخوریم و باید به روند خوب خودمان برگردیم.
سرمربی پیکان درباره عملکرد داوری گفت: به ما گفتند زیاد درباره داوری حرف نزنیم. امروز روز سختی برای داور بود. اگر آن صحنه پنالتی هم نبود، توپ زیر پای بازیکن ما افتاد و می‌توانست دروازه خالی را باز کند. مشکل چیست؟ چرا این همه جار و جنجال شد؟ یا پنالتی بود یا گل، داور می‌توانست گل ما را قبول کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.