سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالوند: برابر تراکتور مستحق شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش با تراکتور تبریز توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست تیمش مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری پس از بازی اظهارداشت: بازی خوبی بود، اما نتیجه با آنچه درون زمین رقم خورد، تفاوت زیادی داشت. ما به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. در صحنه‌ای که روی پرتاب دستی غافلگیر شدیم، گل اول تراکتور به ثمر رسید و پس از آن تا وقت اضافه برای ما نتیجه یک بر صفر با ۲ صفر فرقی نداشت و دنبال جبران گل عقب افتاده بودیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: بازی در اختیار ما بود و شاید ۲ برابر تراکتور پاس دادیم، اما متاسفانه در ضربات آخر بی دقت بودیم. در هر صورت تیم ما خوب بازی کرد، اما عواملی که وجود داشتند، باعث شدند نتیجه خوبی نگیریم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم جبران کنیم و در نتیجه‌گیری هم موفق شویم.
کمالوند در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نفت مسجد سلیمان به خاطر عدم تمرکز گل خورد گفت: ما پیش‌بینی می‌کردیم و در طول هفته کار کردیم، زیرا می‌دانستیم یکی از راه‌های به گل رسیدن تراکتور شوت‌های از راه دور است. خیلی هم کار کرده بودیم، اما بازیکنان ما غافلگیر شدند. از لحظه گل تا وقت‌های اضافه نیمه دوم، بازی به طور کامل در اختیار تیم ما بود، اما شاید در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. نتیجه بازی می‌توانست طور دیگری باشد.
او درباره جدایی پر حرف و حدیث خود از تراکتور گفت: نمی‌خواهم به عقب برگردم، اما شرایط خوب نبود و تصمیم گرفتم از تراکتور بروم. امیدوارم تراکتور در ادامه کار موفق باشد. اکنون تمرکزم روی نفت مسجدسلیمان است. متاسفانه در هفته‌های گذشته از عوامل غیرفنی لطمه خوردیم و ۶، ۷ امتیاز را به این شیوه از دست دادیم. این اتفاقات از نظر روحی روی تیم تاثیر گذاشت، اما امروز کیفیت فنی بازیکنان ما داخل بازی خوب بود. امیدوارم هر ۲ تیم به آنچه استحقاق دارند برسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.