سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرز‌ خراسان جنوبی با افغانستان از امن‌ترین مرز‌های کشور

استاندار خراسان جنوبی گفت: به یمن مجاهدت‌های بسیجی وار نیرو‌های مرزبانی ، مرز‌های مشترک استان با افغانستان از امن‌ترین مرز‌های کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار فرمانده مرزبانی استان، فرمانده مرکز آموزش محمدرسول الله (ص) بیرجند و معاونان گفت: مرزبانی در کنار سایر نیرو‌های امنیتی، مسئولیت خطیر مراقبت از مرز را به عهده دارد تا ما در امنیت کامل و عین آسودگی به امور زندگی خود بپردازیم.

وی گفت: نیرو‌های مرزبانی با بیشترین روحیه و صلابت با کمترین امکانات پاسگاه‌ها در حال رصد و کنترل مرز‌ها هستند تا ما بتوانیم در سایه این امنیت ایجاد شده از فرصت‌های مرز برای تقویت مبادلات مرزی بهره ببریم.

 قناعت گفت: امروز استقرار امنیت به معنای توجه به معیشت و اقتصاد مردم است لذا وظیفه داریم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: خروجی تعاملات و دیپلماسی مرزی ما باید رونق اقتصادی به همراه داشته باشد،  اگر چه براساس منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) باید نگاه مان به استفاده از ظرفیت‌های داخل و درون باشد، اما مذاکرات وین نیز به جا‌های خوبی رسیده که می‌تواند بار اندکی را از دوش مردم بردارد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.