سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بیش از۲۰۰ مرکز نیکوکاری در استان یزد

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: تمام حوزه‌های علمیه خواهران و برادرانِ استان دارای مراکز نیکوکاری می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامرضا مشعلچی مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان یزد در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری مکتب الزهرا، گفت: مرکز نیکوکاری مکتب الزهرا با توان علمی و نیروی انسانی خوبی که دارد، می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات به خصوص  بانوان نیازمند باشد.

او افزود: در استان یزد حدود ۲۰۰ مرکز نیکوکاری و در شهر یزد ۶۰ مرکز نیکوکاری فعالیت دارند و تمام حوزه‌های علمیه خواهران و برداران یزد دارای مرکز نیکوکاری می‌شوند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: این نهاد برای این مراکز نیکوکاری نفش پشتیبانی و مشاوره را ایفا می‌کند و می‌تواند یاری رسان آن‌ها برای ارائه خدمات به مددجویان باشد.

مشعلچی ادامه داد: در کمیته امداد خدمات متنوعی ارائه می‌شود که طبق سیاست‌های کشور، بسیاری از آن‌ها در حال واگذاری به مراکز نیکوکاری است.

او گفت: این نهاد خدمات خود را در زمینه‌های معیشت، رسیدگی به امور درمانی، تحصیلی، جهیزیه، تامین مسکن، اشتغال، خودکفایی و وام قرض الحسنه ارائه می‌شود.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بر ضرورت افزایش تاب آوری زنان جامعه در برابر فقر تاکید کرد و گفت: مقوله فقر یک مقوله خشن است و حساسیت‌های خاص خود را دارد. بر اساس روایات جایی که فقر وارد شود، احتمال دارد که ایمان خارج شود و در جامعه اسلامی باید به این مقوله توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.