سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم برخورد با مراکز عرضه ادوات قلیان در مهاباد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: برخورد با واحد‌های فروش و عرضه قلیان و ادوات آن در این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به لزوم برخورد با مراکز عرضه ادوات قلیان گفت: دکه‌های حاشیه سد نیز که بدون مجوز در حال فعالیت هستند، با همکاری اداره امور آب، شهرداری و نیروی انتظامی ساماندهی و در موارد مورد نیاز جمع آوری شوند.

خدرلو با اشاره به اثرات فرهنگی و اجتماعی مصرف دخانیات افزود: اغلب معتادین در ابتدا از سیگار و قلیان شروع کردند و به مرور به اعتیاد‌های مختلف رسیده‌اند و از حیث مباحث فرهنگی و اجتماعی جامعه دچار انواع آسیب‌ها می‌شود.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه مرکز گذری کاهش آسیب یا "دی. آی. سی" تنها مرکز فعال استان است، اضافه کرد: از طرف شورای شهر ماهانه یک مبلغ برای کمک به هزینه‌های جاری مرکز DIC در نظر گرفته شده و انتظار داریم شورا برای کمک به امر مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از شب گردی معتادان برای پرداخت آن کمک کند.

وی گفت: ما باید برای اعتیاد و بعد از درمان معتاد برنامه داشته باشیم چرا که بعد از بهبودی باید از این افراد مراقبت و حمایت شود.

فرماندار ویژه مهاباد افزود: مسئولان باید زمینه اشتغال این گونه افراد را فراهم کنند چرا که نداشتن شغل مناسب و درآمد مهمترین مشکل افراد بهبودیافته در جامعه است.

انتهای پیام /  س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.