سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی منوجان

رئیس مرکز پیش بیمارستانی منوجان گفت: برخورد پژو و کامیونت در محور کهنوج ـ منوجان، ۲ فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مصطفی زارعی رئیس مرکز پیش بیمارستانی منوجان گفت: برخورد یک خودروی پژو ۴۰۵ و کامیونت ایسوزو در محور کهنوج ـ منوجان (محدوده سرراس) ۲ فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

او در تشریح این حادثه  افزود: در این حادثه که دیشب ساعت۲۰ روی داد به علت شدت برخورد، ۲ سرنشین پژو در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند و ۲ مصدوم نیز از سوی عوامل اورژانس جاده‌ای به بیمارستان منتقل شدند.

زارعی گفت: نکته قابل تامل در این حادثه راهبندان خودرو‌ها در هر دو خط رفت و برگشت بود که باعث شد، نیرو‌های امدادی اورژانس، خودروی خود را دور از محل حادثه رانندگی متوقف کرده و پیاده به محل حادثه بروند.

او با بیان اینکه متاسفانه در این گونه حوادث، عده‌ای از روی ناآگاهی اقدام به توقف بی مورد در محل حادثه می‌کنند که منجر به نرسیدن به موقع عوامل امدادی می شود و این امر جان مصدومان را به خطر می‌اندازد، به رانندگان توصیه کرد: در این شرایط راه را برای حضور سریع عوامل امدادی باز بگذارند تا این افراد  بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به مصدومان رسیدگی کنند.

زارعی  گفت: متاسفانه در این حادثه  رانندگی، حجت الاسلام مناقبیان امام جمعه سابق جاسک و  جزیره هرمز و همسر او به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام / م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.