سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید استاندار گیلان بر حمایت از توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی

استاندار گیلان در بازدید از نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید بر حمایت از توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه ۲۴ آذر ماه) در بازدید از نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در رشت گفت: امروز شاهد حضور تولید کنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان در این نمایشگاه هستیم که فعالیت‌های آنها، توسعه اقتصادی و خودکفایی گیلان را رقم می‌زند.

او با بیان اینکه بخشی از واحد‌های تولیدی استان در مرحله توسعه قرار دارند و تعدادی نیز علاقه‌مند به توسعه هستند، افزود: در راستای تحقق اهداف سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، تمام قد از توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی حمایت می‌کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه افزایش ظرفیت تولید داخلی علاوه بر ارزآوری، اشتغال پایدار را به دنبال دارد، تصریح کرد: تولید داخلی راهکاری اثرگذار در جهت مقابله با تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی استکبار علیه ملت ایران است.

نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان در رشت برای بازدید علاقه‌مندان دائر است.

در این نمایشگاه ۷۸ واحد صنعتی و تولیدی در زمینه‌های مختلفی همچون قطعه سازی خودرو، برق و الکترونیک، فولاد و محصولات فلزی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، لوازم خانگی، صنایع معدنی، نساجی، شیمیایی، صنایع هوایی و قطعات ساخت ماشین آلات حضور دارند.

این نمایشگاه با رویکرد حذف حلقه‌های وابسته به واردات و با هدف جلوگیری از واردات کالا‌های ساخت مشابه داخلی از خارج از کشور و تأمین نیاز‌های واحد‌های صنعتی برای دستیابی به خودکفایی بخش صنعت برپا شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.