سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح صیانت از جان مردم در چهارمحال و بختیاری

محدودیت هوشمند کرونا با عنوان طرح صیانت از جان مردم در استان چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز اجرای محدودیت هوشمند کرونایی با عنوان طرح صیانت از جان مردم، گفت: این محدودیت‌ها در پنج حیطه در استان با جدیت اجرا می‌شود.

او افزود: برای اجرای صحیح و دقیق طرح اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونا که از یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ به صورت ملی اجرا شده است می‌طلبد همه دستگاه‌ها و مردم همراهی کنند.

مردانی ادامه داد: در این طرح علاوه‌بر تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ارائه خدمات عمومی به ویژه در محیط‌های سربسته به افرادی تعلق می‌گیرد که واکسن کرونا را دریافت کرده باشند یا تست pcr آن‌ها منفی باشد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: این طرح در پنج حیطه اجرایی می‌شود که حیطه نخست آن مربوط به دستگاه‌های اجرایی است که حراست‌های هریک از ادارات موظفند این طرح را مدیریت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت بر رعایت محدودیت‌های هوشمند نیز در واحد‌های صنفی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزش پرورش، حمل و نقل درون شهری و برون برعهده سازمان صمت، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش است.

مردانی با بیان اینکه واکسیناسیون علیه کرونا در استان بالاتر از میانگین کشوری است، اظهار داشت: می‌توان از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، بسیج، رسانه‌ها و آموزش و پرورش برای ترغیب افرادی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، بهره‌گیری کرد.

او، میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان را ۵۸ درصد اعلام کرد و گفت: این درصد در مقایسه با میانگین کشوری در وضعیت بهتری قرار دارد، اما برای جلوگیری از شکل‌گیری موج بعدی لازم است که درصد رعایت افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.