سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور در تبریز

نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور، کم سرمایه به همت اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان‌شرقی به مدت ۲ روز در تبریز گشایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی در مراسم گشایش نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور گفت:  نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر مهارت آموزی را به‌عنوان حرکت پژوهشی در جامعه رواج می‌دهد.

عابدین خرّم افزود: این مجموعه، نمایشگاه مهارت آموزی است که تعدادی از جوانان در حرفه‌های مختلف آموزش دیده و وارد بازارکار و تولید شده‌اند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه برای جوانان علاقمندی است که با کمترین هزینه، بیشترین تولید را انجام داده و بدون بروکراسی اداری، آموزش دیده و وارد بازار کار شده‌اند و عمده تولیدات آن‌ها نیز مورد نیاز جامعه است.

فتحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ اشتغالزایی مهارت آموختگان با سرمایه خرد، ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی و ارتقای فرهنگ کار و کارآفرین در جامعه، در حال برگزاری است و مهارت آموختگان با سرمایه خرد حمایت می‌کنیم.

این نمایشگاه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ آذر ماه در محل مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای سه تبریز واقع در ۲۵ متری رجایی شهر، میدان دکتر حسابی، جنب مرکز بهداشت شهید بالاپور برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.