سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه نینوا؛

بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است

فرمانده سپاه نینوا گفت: بزرگ ترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است و دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی گفت: با لطف خداوند متعال انقلاب اسلامی گام دوم خود را شروع کرده است و همان طور که شاهد هستیم تاکنون ۳ سال گذشته  و صبوری و استقامت است که به استمرار و پایداری در این راه کمک می‌کند.

او ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های قطعی و همیشگی دشمنان انقلاب، دامن زدن به اختلافات مذهبی بوده است.

فرمانده سپاه نینوا افزود:در دو سال اخیر شاهد فرار آمریکایی‌ها از منطقه هستیم، ولی همچنان می‌بینیم که این دشمن دیرینه جمهوری اسلامی ایران، به شدت به دنبال دامن‌زدن به اختلافات است.

او گفت: در شرایط کنونی که باید وحدت را حفظ کنیم، شخصی سخنرانی می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که این سخنرانی‌ها بازی کردن در زمین دشمن است و باعث کامل کردن پازل دشمنان می شود.

سردار ملک شاهکوهی گفت:در این شرایط وظیفه‌ ما این‌ است که به اختلافات دامن نزنیم و اگر این کار را انجام دهیم این یک خطای استراتژیک و راهبردی است چرا که دشمنان به دنبال ایجاد جنگ و اختلافات مذهبی در جهان هستند و هدف آن‌ها این است که ریشه این اختلافات در جمهوری اسلامی ایران باشد.

او گفت:علمای اهل تسنن اولین‌کسانی بودند که در این شرایط موضع گیری کردند و ارادت خود را به اهل بیت نشان دادند و من از آن‌ها کمال تشکر و قدردانی را خواهم کرد.

فرمانده سپاه نینوا گفت: با وجود مراجع قانونی نیازی نیست که خود را درگیر این حواشی کنیم چرا که جمهوری اسلامی با هر کسی که به مقدسات مذاهب چه تشیع و چه تسنن توهین کند برخورد شدیدی خواهد کرد.

او گفت:پس سفارش می کنم که خویشتن داری خود را حفظ کنید و خود را دشمن شاد نکنیم چرا که بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است.

سردار ملک شاهکوهی گفت: اختلافات مذهبی در کشور وجود دارد و کسی منکر آن نیست، ولی جای بحث آن در کوچه و بازار نیست، زیرا همین مسائل کوچک تبدیل به مسائل امنیتی می شود و دشمن دنبال همین اتفاقات است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.