سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران و برف در راه اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به نیمه غربی استان از شامگاه فردا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی روز جمعه نیمه غرب و جنوب استان را فرا می‌گیرد ضمن اینکه احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق مرکزی استان از جمله کلانشهر اصفهان محتمل است.

وی گفت: بارش باران و برف به تدریج روز شنبه همه مناطق استان را فرا می‌گیرد که در غرب و جنوب بارش‌های خوبی را انتظار داریم و در سایر مناطق خفیف و پراکنده خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استمرار سکون جوی در سطح استان طی امروز و فردا، گفت: غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان افزایش می‌یابد و آلودگی هوا تا فردا ادامه دارد.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا بین یک تا سه درجه سانتیگراد سردتر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی گفت: خور و بیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.