سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست سراسری هیات‌های اندیشه ورز بسیج اصناف کشور در مشهد آغاز شد

نشست تخصصی هیات‌های اندیشه ورز بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور با موضوع تولید، پشتیبانی ها و نقش آن در معیشت مردم در مشهد آغاز شد.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، نشست تخصصی هیات‌های اندیشه ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با موضوع تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها و نقش آن در معیشت مردم در مشهد آغاز شد.

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور روز چهارشنبه در این نشست که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: ما باید ببینیم که چه کار باید انجام دهیم که نتیجه شعار سال در سفره مردم نمایان شود و این که تولید کنیم، اما اجناس گرانتر شود قابل قبول نیست.

او گفت: ۶۰۰ هزار واحد تولیدی صنفی در کشور داریم که همه باید برای جهش تولید و تحقق شعار سال کمک کنند.

حسن پور گفت: باید با روش‌های هوشمندانه بر بازار نظارت کنیم و تقویت واحد‌های صنفی کوچک نیز جزء برنامه‌های ماست.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: ما به سراغ گردن کلفت‌ها می‌رویم و حتی شاید در این راه شهید معیشت هم بدهیم.

حسن پور گفت: حضرت علی (ع) هر روز در بازار حضور و نظارت داشت، چون پاشنه آشیل حکومت‌ها بازار و منشا قضاوت مردم هم بازار است و اگر بازار ثبات و آرامش داشته باشد مردم حکومت را کاربلد و گرنه غیر کاربلد می‌دانند.

او گفت: نباید انحصار دست عده‌ای خاص باشد، رقابت باید سالم باشد و با این نوع رقابت، محتکران و گرانفروشان را کنار می‌زنیم، برای مردم فکر اساسی کنیم مهمترین کار ما آوردن ظرفیت‌های مردمی وسط میدان است.

محمد رضاییان مسئول روابط عمومی بسیج اصناف کشور هم در خصوص این نشست گفت: نهمین نشست دبیران و روسای هیات‌های اندیشه ورز بسیج اصناف کشور در مشهد تا فردا ادامه دارد.

او گفت: تعدادی از فعالان اقتصادی نیز در این نشست حضور دارند تا به نوعی تسهیلگر راه کارآفرینی باشند همچنین در این نشست به دنبال راه‌های انجام کار‌ها به بهترین شکل هستیم.

رضاییان گفت: با تعاملی که با دولت برقرار شده است دولت، بسیج اصناف را امین دانست و یک سری کار‌های مربوط به کالا‌های اساسی را به بسیج اصناف سپرد.

در مراسم آغازین نشست دبیران هیات‌های اندیشه ورز بسیج اصناف کشور از خانواده شهید نواز الله رنجبر از شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.