سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضایی: تغییر مربی شوک بزرگی را به تیم فوتسال فرش آرا وارد کرد

سرمربی سابق تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره جدایی خود از این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

مجید مرتضایی سرمربی سابق تیم فوتسال فرش آرای مشهد در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور قدرت بهادری  به عنوان مربی در این تیم اظهار داشت: زمانی که من به عنوان سرمربی فرش آرا در این تیم فعالیت می‌کردم مشکلاتی وجود داشت، اما خدا را شکر الان تیم به آرامش دست پیدا کرده است. از طرفی قدرت بهادری خودش بازیکن فرش آرا بوده و سال‌ها به عنوان کاپیتان برای این تیم به میدان رفته است. بسیاری از بازیکنان تیم با او دوست هستند و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر جایگاه خوبی را برای فرش آرا به دست آورند.

تغییر مربی شوک بزرگی را به فرش آرا وارد کرد

سرمربی سابق تیم فوتسال فرش آرا درباره مشکلات این تیم و اینکه آیا بهادری می‌تواند با این گرفتاری‌ها کنار بیاید بیان داشت:  به نظر من تغییر سرمربی شوک خوبی را به باشگاه وارد کرد. همان طور که در سال‌های گذشته هم این موضوع وجود داشته است و تغییر مربی باعث شد نتایج تیم بهتر شده و بازیکنان عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهند.

در عرض ۱۵ روز ۳ نفر از بازیکنان فرش آرا رباط صلیبی پاره کردند

مرتضایی درباره بازیکنان مصدوم تیم فوتسال فرش آرا نیز گفت: متاسفانه ۳ نفر از بازیکنان فرش آرا دچار پارگی رباط صلیبی شده اند که ۲ نفر آن‌ها به صورت قطعی و یک نفر هم اکبر کاظمی است که مشکوک به پارگی رباط صلیبی بود. امیدوارم مصدومیت کاظمی شدید نباشد و او بتواند در ادامه مسابقات لیگ برتر برای فرش آرا بازی کند. در هر صورت مصدومیت‌ها به شکل عجیبی روی تیم فرش آرا تاثیر منفی گذاشته بود و به یک باره چند نفر از بازیکنان ما دچار آسیب دیدگی شدند. من در طول ۸ سال سرمربیگری تا به حال چنین صحنه‌ای را ندیده بودم که در عرض ۱۵ روز ۲ بازیکن خودمان را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست دادیم.


بیشتر بخوانید


فشار ناشی از مسابقات لیگ باعث به وجود آمدن آسیب دیدگی شد

سرمربی سابق تیم فوتسال فرش آرا در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت بازیکنان به خاطر مشکلات بدنسازی بوده است بیان کرد: من به این موضوع اعتقادی ندارم. بدنساز فرش آرا نزدیک به ۸ سال است که در این باشگاه حضور دارد و یکی از بهترین مربی‌ها بدنساز ایران است. بازیکنانی که در مشهد حضور دارند با مربی بدنسازی فرش آرا در ارتباط هستند و برنامه‌های تمرینی خود را از او می‌گیرند. به نظر من خستگی ناشی از فشار مسابقات باعث به وجود آمدن مصدومیت‌ها در بین بازیکنان تیم شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.