سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی:

احداث مجتمع خدمات رفاهی در غرب استان سرمایه گذار می‌خواهد

جلال زاده گفت: برای احداث مجتمع خدمات رفاهی در خراسان جنوبی خصوصا در مناطق کویری غرب استان نیازمند همکاری سرمایه گذاران هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در نشست خبری به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت: در استان ۱۷۰ دوربین برای کنترل راه‌ها فعال هستند که ۵ دوربین امسال نصب شده اند.

او گفت: ۸۰ درصد موارد نیاز به دوربین، با نصب تجهیزات پایش می‌شوند، اما در ۲۰ درصد کل راه استان دوربین فعال است.

جلال زاده گفت: سهمیه‌ای برای نصب ۲۰ دوربین جدید در امسال به استان داده شده که با انعقاد قراداد‌های لازم می‌توان کار نصب آن‌ها را انجام داد؛ مکان‌هایی که دوربین نیاز دارند باید تحت پوشش اینترنت نیز قرار گیرند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در سطح استان ۳۳ مجتمع خدمات رفاهی داریم و برای چندین مجتمع دیگر در انتظار سرمایه گذار هستیم، اما در نقاط غربی استان، درخواست برای سرمایه گذاری کمتر است.

او گفت: ۱۹ باب راهدارخانه در جاده‌ها فعال هستند و مجموعا ۳۳ باب در مراکز راهداری و جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

جلال زاده گفت: ۳۵۶ دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سواری در ناوگان راهداری داریم که ۱۶۳ دستگاه در طرح زمستانه فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بر اساس شاخص‌ها و آمارها، در سال ۹۸ شاخص راه‌های آسفالته استان نسبت به کل راه‌های موجود ۴۹ درصد بوده که از میانگین کشوری کمتر بوده است، اما با آسفالت ۸۰ کیلومتر در پارسال، این رقم به ۵۱ درصد رسید و با میانگین کشوری، ۴ درصد فاصله دارد.

او گفت: ۳۱ نقطه مصوب حادثه خیز در استان داریم که تا پارسال ۱۳ نقطه از این‌ها رفع خطر در آن‌ها انجام شده و امسال نیز باید ۶ نقطه رفع خطر شوند که کار یکی از آن‌ها به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.