سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش دید افقی به ۵۰ متر رسید

تشدید مه گرفتگی در آذربایجان غربی دید افقی را تا ۵۰ متر کاهش داد.

مهدی کریمی کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از تشدید مه گرفتگی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: دید افقی در ارومیه مرکز استان تا ۵۰ متر کاهش یافته است.

وی به تدوام پایداری جوی تا پایان فردا پنج شنبه نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس بررسی آخرین الگو‌های پیش یابی و با توجه به عبور امواج بارشی از استان و فعالیت سامانه بارشی از اواخر روز پنج شنبه ۲۵ آذر ماه، ازفردا بارش باران و برف و وزش باد در مناطق مختلف استان پیش بینی می‌شود.

صابری ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی کلیه مناطق استان را در بر خواهد گرفت و تا اوایل هفته آینده در استان مستقر خواهد بود.

صابری همچنین افزود: احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و احتمال لغزندگی، کاهش شدید و کولاک برف در جاده‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست لذا شهروندان از فعالیت کوهنوردی پرهیز کرده و نسبت به تجهیز خودرو به وسایل گرمایشی و تجهیزات زمستانی اطمینان حاصل کنند.

کارشناس هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در ارومیه مرکز استان بین پنج درجه سانتی گراد بالای صفر و یک درجه سانتی گراد زیر صفر در نوسان بود و شهرستان چالدران با ۵ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر استان بود و تکاب با ۱۱ درجه بالای صفر هوای نسبت به دیگر شهر استان هوای گرمتری داشت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.