سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تسریع در رفع نقاط حادثه خیز محور‌های روستایی سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان بر ضرورت و تسریع در رفع نقاط حادثه خیز محور‌های روستایی استان تاکید کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  مهدی خمر رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان  در بازدید از محور‌های روستایی با اشاره به اینکه متاسفانه حوادث ناگوار جانی و مالی زیادی از رانندگی در محور‌های مواصلاتی و روستایی استان رخ می‌دهد، گفت: باید هر چه سریع‌تر نقاط حادثه خیز محور‌های روستایی استان شناسایی و رفع شوند.

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برابر آمار ۱۳ در صد تصادفات در این محور‌ها رخ داده است،گفت: با توجه به اقدامات ۲ مجموعه پلیس راه و راهداری باید در راستای کاهش تصادفات و تلفات محور‌های روستایی اقدامات اساسی و بیشتری انجام شود.

وی گفت: با حضور میدانی مسئول دایره روستایی پلیس راه شمال استان و کارشناسان اداره راهداری این نقاط شناسایی و با راهکار‌های مناسب و کارشناسی شده جهت رفع در دست اقدام قرارگرفته شد.

وی گفت: با توجه به مساحت بالای محور‌های استان این اقدام در محور‌های روستایی شهرستان‌های زاهدان، خاش، هیرمند و زابل صورت و مابقی در دست اقدام است که امیدواریم با همدلی، همراهی و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط بتوانیم اقداماتی را انجام دهیم تا روزی حتی یک کشته در جاده‌ها نداشته باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.