سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنایتی: امیدوارم بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام دهیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار با ذوب آهن، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی ، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر فوتبال گفت: دیدار خیلی حساسی برای هر ۲ تیم است. بازی سختی مقابل ذوب‌آهن خواهیم داشت. ذوب‌آهن از تیم‌های ریشه‌دار لیگ برتر است. همه کارهایمان را بعد از بازی با پرسپولیس انجام دادیم. زمان بازی‌ها نزدیک است و نمی‌توان کار خاصی انجام داد.

او ادامه داد: باید از نظر روحی و بدنی بازیکنانم را آماده کنم. صحبت‌هایی که باید در مورد بازی با ذوب‌آهن مطرح می شدند، به بازیکنان گفته ام و امیدوارم آن‌ها آن ها را در زمین اجرا کنند. امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام دهیم. مصدومیت بازیکنان در چند هفته اخیر به ما ضربه بدی زد و چند بازیکن تاثیرگذار را در بازی هایمان در اختیار نداشتیم. تلاش می‌کنیم که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و توانمان را به کار بگیریم که شرایط جدول را تغییر دهیم. فوتبالی که بازی می‌کنیم با نتایجی که می‌گیریم، همخوانی ندارد. امیدوارم از فردا هم فوتبال خوبی بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم.

عنایتی گفت: قاضی، شجاعیان ، روح‌الله باقری و محمد ستاری بازیکنان مصدوممان هستند. بازیکنان جایگزین کیفیت فنی بالایی دارند و تلاش می‌کنیم با همه توان بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم. مظلوم نمایی دیگر بس است. همه دوست دارند در فوتبال نتیجه بگیرند. از شرایط داوری صحبت نمی‌کنم و امیدوارم همه تیم‌ها در شرایط برابر بازی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.