سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش:

امکان ثبت‌‌‌‌‌‌نام در سامانه دوگانه‌‌‌‌‌‌سوز کردن خودروها فراهم شد

کاظم نژاد گفت: مشکل سامانه تبدیل کارگاهی دوگانه‌سوز کردن خودروها برطرف شده و از دیروز خدمات رسانی به مردم در این سامانه انجام می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاظم نژاد مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: به دنبال اختلالاتی که در سامانه هوشمند سوخت به وجود آماد به منظور اقدام احتیاطی سامانه دوگانه سوز کردن خودروها قطع شد .

او در شبکه خبر افزود: با ارتقای سیستم ها مشکل ارتباط سامانه تبدیل کارگاهی دوگانه‌سوز کردن خودروها برطرف شده است و از دیروز خدمات رسانی به مردم از سر گرفته شد.

کاظم نژاد ادامه داد: افرادی که مشمول طرح دوگانه سوز کردن خودرو هستند می توانند به سامانه gcr.niopdc.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

این مقام مسئول گفت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد ،صاحبان یک میلیون و ۲۰۶ هزار خودروی عمومی شامل تاکسی ها، وانت بارها و مسافربرهای شخصی می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: این سامانه هیچ آسیبی ندیده و اطلاعات افراد از قبل در سامانه موجود است.

۱۷۰ هزار خودرو در طرح جدید گاز سوز شده اند

در ادامه برنامه محمودیان رئیس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین گفت : افت توان خودرو در کیت های گاز سوز جدید وجود ندارد.

او افزود: از ابتدای شروع طرح دوگانه سوز کردن خودروها تا امروز ۱۷۰ هزار خودرو گاز سوز شده اند و ۴۰ هزار خودروها هم در صف انتظار هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: بیش از ۳۰۰ کارگاه و مرکز خدمات فنی با همت پیمانکاران برای ارائه خدمات (تبدیل به دوگانه سوز) ایجاده شده است.

در ادامه برنامه دادرس، رئیس انجمن کارفرمایان سی ان جی کشور گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که از نظر استاندارد در ایران داریم، استانداردهای خوبی در حوزه دوگانه سوز کردن خودروها در کشور تدوین شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۴ استاندارد در شورای عالی استاندارد در خصوص صنعت سی ان جی تدوین شده است که توسط سازمان ملی استاندارد و ۳۰ شرکت بازرسی کیفت استاندارد در حال رصد است.

رئیس انجمن کارفرمایان سی ان جی کشور گفت: با توجه به اینکه تا به امروز ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور گازسوز شده است، مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم و ایران یکی از کمترین آمار حوادث در این زمینه را در کل جهان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
گاز سوز کردن خودروها = خروج میلیاردها دلار ارز