سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکافی بودن وام مرحله نخست، علت توقف ساخت منازل زلزله زدگان مسجد سلیمان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: دلیل توقف ساخت منازل زلزله زدگان مسجد سلیمان ناکافی بودن وام مرحله نخست است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در جریان بازدید از واحد‌های مسکونی شهرک امام رضا (ع) مسجدسلیمان دلیل کندی و توقف ساخت واحد‌های مسکونی شهرک امام رضا (ع) در مسجد سلیمان را افزایش قیمت مصالح ساختمانی و ناکافی بودن وام مرحله نخست ساخت مسکن بیان کرد.

او گفت: با وجود ۲ سال از گذشت زلزله تیر ۱۳۹۸ در این شهرستان، پیشرفت فیزیکی طرح ۵۴۴ واحدی این شهرک حدود ۴۰ درصد است که با پرداخت وام تکمیلی، سرعت ساخت و ساز واحد‌های احداثی در این شهرک شتاب خواهد گرفت.

جنتی کارمزد این وام ۵۰۰ میلیون ریالی را که با پیگیری بنیاد مسکن و سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان مصوب و ابلاغ شده ۴ درصد دانست که متقاضیان دریافت این وام می‌توانند با معرفی نامه بنیاد مسکن به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

در جریان زلزله ۵.۷ ریشتری تیر ۱۳۹۸ مسجدسلیمان در شمال خوزستان، یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تخریب شد که به دلیل آلودگی نفتی و خطرآفرین بودن، ۵۴۴ واحد در شهرک امام رضا (ع) این شهرستان جا به جا شدند.

بخشی از واحد‌های آسیب دیده ناشی از این زلزله در شهرک ولیعصر (عج) در ۸ کیلومتری جنوب مسجدسلیمان نیز جابه جا شدند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.