سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسمان برخی از مناطق خوزستان تا فردا میزبان مه رقیق است

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی تا روز چهارشنبه پدیده غالب در قسمت‌های جنوبی و مرکز استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی تا روز چهارشنبه پدیده غالب در قسمت‌های جنوبی و مرکز استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

او  افزود: از اواسط پنجشنبه با تاثیر سامانه بارشی شاهد افزایش ابر و سپس از اواسط جمعه بتدریج شاهد رگبار و رعد و برق، وزش تند باد‌های لحظه‌ای، باد شدید، در مناطق مستعد تگرگ و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود.

سبزه زاری گفت:  این سامانه تا اواسط هفته آینده در استان فعالیت خواهد داشت و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال و شمال شرق استان خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: با توجه به حجم بارش‌ها انتظار سیلابی شدن مسئله‌ای کوهستانی، طغیان رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر شهری را خواهیم داشت.

به گفته سبزه زاری در شبانه روزگذشته بهبهان با ۲۶.۷ و ایذه با ۲.۴ سا نتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط  بوده و بیشینه و کمینه دمای اهواز ۲۴.۲ و ۵.۹ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.