سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند کاهشی کرونا منجر به جذب گردشگر به استان همدان خواهد شد

معاون میراث فرهنگی همدان گفت:برنامه ریزی برای جذب گردشگر خارجی و داخلی به استان همزمان با کاهش شیوع کرونا قابل اجرا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی خاکسار معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت:برنامه ریزی این اداره کل برای جذب گردشگر خارجی و داخلی به استان همزمان با کاهش شیوع کرونا قابل اجرا است.

او  با اشاره به کاهش شیوع کرونا و امکان بهبود وضعیت گردشگری در استان همدان گفت: باتوجه به آغاز مدیریت هوشمند و لغو جریمه تردد بین استانی، شاهد تسهیل سازی فعالیت مجدد در حوزه گردشگری هستیم.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به اینکه برای ترویج و تبلیغ فعالیت در حوزه گردشگری نیازمند اقدامات تبلیغاتی مفید هستیم تاکید کرد: پس از مدت‌ها فم تور‌ها مجدد آغاز به کار کرده و قراراست به زودی جلسه‌ای با فعالین حوزه گردشگری و آژانس‌های مسافرتی برگزار شود.

خاکسار با بیان اینکه به زودی از فم تور عراقی در استان دعوت به عمل خواهد آمد، گفت: به زودی با کمک فم تور‌ها و تبلیغات در راستای جذب گردشگران خارجی و داخلی به استان سعی می‌شود تا به آرامی بازار تقریبا از دست رفته گردشگری را برگردانیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.