سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷۳ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری ۸۶ سارق و مجرم تحت تعقیب و سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینائی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف توسعه امنیت اجتماعی، افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان به مدت ۴۸ ساعت، پس از هماهنگی با مرجع قضائی در شهرستان کرمان به اجرا در آمد.

او با اشاره به اینکه دستگیری مجرمان و متهمان موجب رسیدگی به موقع پرونده‌های قضائی و رسیدن به حقوق شکات در مراجع قضائی و انتظامی می‌شود و تاثیر بسزائی در افزایش رضایتمندی مردمی دارد افزود: در همین راستا ماموران انتظامی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۸ سارق و ۷۸ مجرم سابقه دار شدند که در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی و ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیری مهمات و اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف و ۶۷ وسیله نقلیه که دستور توقیف داشتند توقیف و تحویل پارکینگ شدند.

سرهنگ امینائی بیان داشت: در این طرح ماموران انتظامی ۹۴ کیلو انواع مواد مخدر را نیز از ۳ قاچاقچی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.