سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری معتادین متجاهر در ساوه

در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی معتادین متجاهر در ساوه جمع آوری شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر از سطح پارکها، تفرجگاه‌ها، نقاط آلوده و پاتوق هادر این شهرستان طی۲۴ساعت گذشته در ساوه اجرا شد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در راستای مطالبه به حق شهروندان و سالم سازی مناطق تفریحی و نقاط آلوده شهر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در۲۴ساعت گذشته، در سطح شهرستان ساوه به اجراء درآمد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در اجرای این طرح، پلیس مبارزه بامواد مخدر باهمکاری یگان‌های انتظامی، تعداد ۴۰نفر از معتادین متجاهر را جمع آوری کردند و پس‌از انتقال افراد جمع آوری شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر، همگی جهت ادامه درمان در مرکز ترک اعتیاد، تحویل بهزیستی استان داده شدند.

او اضافه کرد: افراد معتاد به عنوان بیمار تلقی می‌شوند، و برای بازگشت معتادان به جامعه زندگی دوباره فراهم، تا گرایش دوباره آن‌ها به چرخه اعتیاد را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی ساوه با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس بیان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ نقش موثری در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشد.

از ابتدای سال تعداد هزارو ۱۰۹ نفر معتاد و ۴۰۰ نفر توزیع کننده در شهرستان دستگیرشدند و در این خصوص حدود یک تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.