سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مشهد صورت می‌گیرد؛

اصلاحات مناسب سازی معابر تا پایان امسال

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اصلاحات هندسی مورد نیاز و یا آسفالت و لکه گیری معابر را در دو ماه آینده انجام خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل منبتی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در جلسه‌ای که در آستان قدس داشتیم، اعلام شد که طبق برآورد‌های انجام شده احتمالا شاهد حضور حدود ۱۰ میلیون زائر در نوروز امسال باشیم که این موضوع طبیعتا بر شهرداری و دستگاه‌های متولی امر زائر به ویژه در حوزه حمل ونقل تاثیر گذار خواهد بود.

وی گفت: در کنار حمل ونقل حضور این تعداد زائر پس از دو سال بر حوزه ترافیک تاثیرگذار است؛ لذا برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم باید میان شهرداری، پلیس راهور، آستان قدس رضوی و سایر دستگاه‌های ذی ربط در حوزه ترافیک انجام شود.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت:با توجه به افزایش حضور زائر درعید امسال باید پیش بینی‌های لازم جهت جابجایی مسافران انجام شده و اگر در حوزه اتوبوس با کمبود روبرو هستیم هماهنگی‌های لازم را با سایر شهر‌ها و همچنین ارتش و سپاه که سیستم حمل ونقل قوی دارند برای رفع کمبود انجام دهیم.

منبتی گفت: در چند روز گذشته از بخش‌های مختلف حوزه عمران و حمل ونقل بازدید داشته ام که متاسفانه به دلیل کمبود بودجه و بدهی‌هایی که هست کار‌ها سنگین شده و برخی تعطیل شده است که سعی خواهیم کرد به موقع آن را جمع کنیم، اما این‌ها نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد که درحال انجام است.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.