سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بابارشانی بیجار سردترین نقطه کردستان در شبانه روز گذشته بود

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت:بابا رشانی بیجار با دمای منفی ده درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان در شبانه روز گذشته بود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته شهر بابارشانی در بیجار با دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین و کامیاران با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان بودند،گفت: دمای شهر سنندج مرکز استان نیز بین منفی سه و ۱۴ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

پناهی اظهار داشت:دمای هوا در قاملو منفی نه درجه،کامیاران منفی هشت،هزاکانیان منفی هفت سقز و زرینه دمای منفی پنج درجه به ثبت رسیده است.

او افزود:از اواخر وقت پنج شنبه یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود که عمده بارش‌های آن در روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان بیان کرد: بارش‌های این سامانه جدید بیشتر به صورت باران است.

پناهی افزود: این سامانه بیشتر نواحی غربی کردستان شامل شهر‌های بانه، مریوان، سقز، سنندج و کامیاران را در بر می‌گیرد و نواحی شرقی همچون شهر‌های قروه و بیجار از بارش‌های کمتری برخوردار می‌شود.

او ادامه داد: امروز و فردا دمای هوای استان تغییرات خاصی ندارد، اما  طی امروز و فردا دمای هوا با شیب ملایمی افزایش می یابد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.