سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعویق در ارائه ویژگی Universal Control برای macOS تا سال ۲۰۲۲

اپل انتشار قابلیت Universal Control یا کنترل جهانی را برای macOS تا بهار ۲۰۲۲ به تعویق انداخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ در طول برگزاری کنفرانس WWDC، شرکت اپل قابلیتی به نام Universal Control را به نمایش گذاشت که به کاربران اجازه می‌دهد چندین دستگاه مک و آی پد را با یک ماوس و صفحه کلید یا ترک پد کنترل کنند. اپل هنگامی که MacOS Monterey را در ماه اکتبر منتشر کرد، اعلام کرد که این ویژگی و قابلیت SharePlay اواخر پاییز روی دستگاه‌های مک عرضه خواهند شد. اگرچه SharePlay اکنون در مک در دسترس است، اما برای Universal Control باید کمی بیشتر صبر کرد.

اپل بی سر و صدا وب سایت خود را به روز کرد تا اعلام کند که ویژگی Universal Control تا بهار ۲۰۲۲ در دسترس نخواهد بود. این تاخیر، ممکن است برای کسانی که امیدوار به استفاده از این قابلیت در آینده نزدیک بودند ناامید کننده باشد. با این حال، بهتر است به جای انتشار یک نسخه باگ دار (بالقوه)، مطمئن شوند که این ویژگی به درستی کار می‌کند.

زمانی که این ویژگی در دسترس قرار گیرد، این قابلیت در مک‌بوک و مک‌بوک پرو (۲۰۱۶ به بعد)، مک‌پرو ۲۰۱۹، مک‌بوک ایر (۲۰۱۸ به بعد)، آی‌مک (۲۰۱۷ به بعد) و آی‌مک ۲۷ اینچی در دسترس خواهد بود. در مورد تبلت‌هایی که پشتیبانی خواهند شد نیز می‌توان به iPad Pro، iPad Air نسل سوم به بعد، iPad نسل ششم به بعد و iPad mini نسل پنجم به بعد اشاره کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.