سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمین و توزیع نهاده‌های دامی به واحد‌های تولیدی البرز

دبیر قرارگاه امنیت غدایی البرز با تأکید بر تشدید بازرسی‌ها در حوزه تأمین و توزیع نهاده‌های دامی، نسبت به خروج غیرقانونی هرگونه نهاده از چرخه تولید هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عبدالرضا روشن نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و دبیر قرارگاه امنیت غدایی البرز در نشست این قرارگاه که با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد گفت: ضرورت و اهمیت تأمین نهاده‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی در تداوم و پایداری تولید، به فرایند تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و بر تشدید نظارت بر توزیع نهاده‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی است.

دبیر قرارگاه امنیت غدایی البرز افزود:  از کلیه مسئولان مربوطه به ویژه مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها  می خواهیم که با جدیت نسبت به گسترش و تشدید بازرسی‌ها در حوزه تأمین و توزیع نهاده‌های دامی اقدام و از خروج غیرقانونی هرگونه نهاده از چرخه تولید جلوگیری کنند.

روشن نژاد با اشاره به این که در حال حاضر محدودیتی در تأمین و عرضه کالا‌های اساسی در این استان نداریم و بازار از یک ثبات نسبی برخوردار شده است، گفت: از شرکت پشتیبانی امور دام استان خواست، نسبت به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ مازاد بر مصرف، اقدام به موقع به عمل آورد تا با توجه به افزایش تقاضای بازار در ایام پایانی سال پاسخگوی نیاز بازار این استان در این زمینه باشیم.

مجید مرادخانی، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی البرز نیز با تشریح فرایند تأمین و توزیع نهاده‌های دام و طیور در استان از تأمین و توزیع بیش از ۷۰ درصد از نهاده‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی این  استان در هشت ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: به منظور پایش توزیع نهاده‌ها در واحد‌های تولیدی دام و طیور، بازدید‌های مستمر دوره‌ای توسط همکاران در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها انجام شده و به طور منظم ادامه دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی البرز با بیان این که  این استان از نظر تولید محصولات دامی حائز رکورد‌های شاخص در کشور است گفت:  این استان از لحاظ تولید شیر رتبه هشتم کشور، سرانه تولید شیر هر رأس گاو شیری رتبه دوم کشور و تخم مرغ در رتبه پنجم کشوری قرار دارد.

انتهای پیام/ ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.