سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان پژوهشگر چهارمحال و بختیاری

در آیینی از دانش آموزان و فرهنگیان پژوهشگر چهارمحال و بختیاری تجلیل شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  بیات سلطانی معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در این جشنواره از دانش آموزان و فرهنگیان نخبه در سه بخش اقدام پژوهشی، پایان‌نامه برتر و پژوهشگر برتر تجلیل شد.

او با بیان اینکه عمده برنامه‌های تحقیقاتی انجام شده توسط فرهنگیان مربوط به حوزه علم و تربیت است، تصریح کرد: امسال ۱۶ نفر از فرهنگیان برتر استان در بخش اقدام پژوهشی انتخاب شدند که ۲ نفر از آنان توانستند به مرحله کشوری راه یابند.


بیشتر بخوانید


سلطانی افزود: در این جشنواره ۳۶ پایان‌نامه و ۳۴ نفر پژوهشگر برتر در بخش فرهنگیان تجلیل و در مجموع از ۲۶ دانش آموز به پاس اقدامات پژوهشی قدردانی شد.

تاکید بر ثبت ایده‌های محصول محور دانش آموزان در سامانه ثبت مالکیت فکری و اختراعات

مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری  در این مراسم خطاب به دبیران پژوهش سرا‌های استان گفت: دانش آموزان ایده پرداز حتما ایده‌هایی که می‌تواند تبدیل به محصول شود را در سامانه ثبت مالکیت فکری و اختراعات ثبت کنند.

اوبا اشاره به فعالیت ۱۷ پژوهش سرای دانش آموزی در استان چهارمحال و بختیاری، خاطر نشان کرد: پژوهش سرا‌های دانش آموزی نماد آموزش و پرورش هستند.

بنیادیان بر لزوم تجهیز این پژوهش سرا‌ها از بعد نرم افزاری و سخت افزاری تاکید کرد و افزود: دبیران دانش آموزان ایده پرداز را شناسایی و به پژوهش سراها معرفی کنند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.