سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ یک از محصول فلفل دلمه‌ای صادراتی برگشتی مربوط به خوزستان نیست

سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص خبرمحصول فلفل دلمه‌ای صادراتی برگشتی برای رسانه‌ها تکذیبیه صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خوزستان پیرو گزارش‌های خبری درج شده در برخی از رسانه‌های برون استانی مبنی بر اینکه بسیاری از محصولات گلخانه‌ای صادراتی به کشور روسیه، «با عنوان بخش عمده‌ای از محصولات برگشتی از مبدأ استان خوزستان است» ضمن تکذیب اخبار منتشره، موارد ذیل را جهت پاسخ و تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رساند.

۱_فصل کشت محصولات گلخانه‌ای در استان خوزستان به دلیل شرایط دمایی ابتدای فصل، با یک ماه الی ۴۵  روز تأخیر نسبت به استان‌های سردسیر و معتدل کشور آغاز می‌شود.

۲_با توجه با تأخیر در کشت گلخانه‌های استان (موضوع بند ۱)، گلخانه‌های سبزی و صیفی در بدو شروع برداشت محصول بوده یا هنوز به تولید نرسیده اند و لذا محصول برگشت شده مربوط به سایر استان‌ها است.

۳_محصولات گلخانه‌ای سبزی و صیفی استان تحت پوشش کلینیک‌های گیاه پزشکی بوده و محصولات تولید شده با هدف عرضه در بازار داخلی و یا اهداف صادراتی، دارای گواهی سلامت هستند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.