سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۷۵۷ درصدی تردد مسافر از کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از افزایش ۷۵۷ درصدی تردد مسافر از مرز‌های استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بختیار رحمانی‌پور مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه اظهار کرد: در هشت ماه نخست سال‌جاری ورود ۲۹ هزار و ۲۴۳ مسافر و خروج ۲۵ هزار و ۶۱۲ مسافر از مرز‌های استان کرمانشاه در گمرک به ثبت رسیده است.

او افزود: رقم تردد مسافر از مرز‌های استان کرمانشاه در هشت ماه نخست سال گذشته سه هزار و ۴۱۴ ورود و چهار هزار و ۲۸۸ خروج مسافر بوده که این رقم در سال‌جاری افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان داشت: با فروکش کردن موج بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون علیه کرونا در سال‌جاری تردد مسافر از مرز‌های استان کرمانشاه افزایش ۷۵۷ درصدی در ورود و ۴۹۷ درصدی خروج را داشته است.

رحمانی‌پور ادامه داد: امسال با توجه انجام سفر‌های هوایی در زمان اربعین ۴۵۹ نفر ورود مسافر و ۱۹۰ نفر خروج مسافر از طریق پرواز را گمرک استان کرمانشاه ثبت کرده است.

او گفت: بیشترین تردد مسافر از مرز پرویزخان و تعداد کمی تردد مسافر از مرز خسروی در استان کرمانشاه داشته‌ایم و در حال حاضر تردد در مرز پرویزخان برقرار است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به افزایش نظارت‌های کرونایی در مرز‌های استان کرمانشاه، اظهار داشت: تردد مسافرین از طریق مرز‌های استان کرمانشاه بیشتر برای سفر‌های تفریحی، زیارتی و درمانی است.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.