سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله قاچاق لوازم و قطعات خودروی سنگین در مهاباد توقیف شد

فرمانده انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی دارلک در پی رصد اطلاعاتی و در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

توحیدی افزود: پس از بازرسی این کامیون، قطعات یدکی خودروی سنگین شامل گیربکس به همراه محتویات داخلی، پوسته گیربکس، کمک فنر خودرو سنگین و گرام ینینون، ۲ عدد سرگامه، یک عدد دیفرانسیل و محتویات داخل دیفرانسیل کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی قطعات مکشوفه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون است، اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ توحیدی همچنین در ادامه گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.