سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از دستگیری سارقان تا توقیف کامیون حمل مواد مخدر در مهریز

بسته حوادث امروز استان یزد ۲۳ آذر ماه را در این بسته بخوانید.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محمد حسین نبی پور فرمانده انتظامی شهرستان میبد، گفت: در ساعات پایانی شب گذشته، گزارشی از پرسه زنی فردی در محلات مرکزی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ مدرس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او فزود: بعد از حضور تیم انتظامی در محل، مشخص شد که نامبرده از سارقان سابقه دار بوده و با یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه زنی اطراف منازل نیمه ساز است که ماموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی می‌شوند.

او ادامه داد: در تحقیقات بعدی پلیس سارق به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و منازل نیمه ساز اعتراف کرد.

کشف هشت ماینر قاچاق در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از خانه مورد نظر، هشت دستگاه ماینر که به صورت غیر مجاز از برق شهری استفاده می‌کرد کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه ماینر‌ها تحویل مراجع قانونی شد، گفت: متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

 قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با اقدام‌های فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با رصد دقیق اطلاعاتی کامیون بنز حامل این محموله را در محور یزد_ مهریز شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار بهدانی فرد گفت: ماموران در بازرسی از کامیون ۲۲۰ کیلوگرم تریاک را کشف و یک متهم را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.