سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسناد منابع طبیعی و ملی استان کرمانشاه کاداستر می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: تا پایان آذر ماه امسال همه اسناد منابع طبیعی و ملی استان کاداستر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اعلام اینکه براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، طرح کاداستر به خوبی در حال انجام است و از ابتدای سالجاری تاکنون یک میلیون و ۵۷۰ هزار هکتار از عرصه‌های ملی و طبیعی استان کاداستر شده است.

او با بیان اینکه کاداستر استان در سه محور در حال انجام است؛ افزود: کاداستر اراضی ملی تا پایان آذر ماه به پایان می‌رسد و اراضی کشاورزی نیز نیازمند تخصیص اعتبارات و بودجه‌های لازم است.

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه اظهار داشت: کاداستر اراضی، سیستم مدیریت الکترونیکی املاک است که در آن با مکانیزه کردن خدمات، ثبت‌های سنتی را به سمت ثبت نوین هدایت می‌کند.

کولانی ادامه داد: کاهش جرایم مربوط به امور ملکی مانند سندسازی، تصرفات غیرمجاز و سرعت عمل در رسیدگی به پرونده هااز جمله مزایایا طرح کاداستر است.

گفتنی است: استان کرمانشاه ۲ میلیون و ۴۹۹ هزار هکتار مساحت دارد که ۷۴ درصد آن را عرصه‌های منابع طبیعی و با بیش از ۵۲۷ هزار هکتار جنگل و یک میلیون و ۱۹۲ هزار هکتار مرتع تشکیل شده است.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.