سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه «سند پلاست» هرمزگان پس از ۱۰ سال وارد چرخه تولید شد

معاون قضایی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: کارخانه «سند پلاست» پس از ۱۰ سال با حمایت دادگستری مجدد به چرخه تولید کشور بازگشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شنبه زاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری هرمزگان روز سه‌شنبه با اشاره به منویات ریاست قوه قضائیه در خصوص احیای کارخانجات ورشکسته و بازگشت آنها به چرخه تولید کشور گفت: در راستای قرارداد ارفاقی و با پیگیری های صورت گرفته کارخانه سند پلاست پس از ۱۰ سال مجدداً احیا و مقدمات شروع به کار آن فراهم آمد که هم اکنون جهت راه‌اندازی مجدد به مالکان تحویل گردیده است.

به گفته رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری هرمزگان، شرکت سند پلاست در زمینه تولید سبد میوه فعالیت می کند و با توجه به ظرفیت استان در تولید محصولات کشاورزی خارج از فصل، می‌تواند موجب رونق کشاورزی و تسهیل دسترسی کشاورزان به انواع سبد های مورد نیاز برای بسته بندی و انتقال به موقع محصولات شود.

شنبه زاده گفت: دستگاه قضایی استان هرمزگان آمادگی دارد از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از تولید استفاده کند و در این راه همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا به صورت ویژه به درخواست هایی که شرایط لازم در زمینه بهره مندی از ارفاقات قانونی را دارند، رسیدگی کند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.