سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور؛

سروقامتان همدان در ایستگاه ستاره طبرستان نوشهر

از سری هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، سروقامتان همدان به مصاف ستاره طبرستان نوشهر می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، برد هفته گذشته سروقامتان همدان در لیگ دسته اول والیبال کشور نه تنها باعث خروج این تیم از شرایط بحرانی قعرجدول شد بلکه فرصتی را ایجاد کرده تا با تداوم این پیروزی، به جمع مدعیان بازگردد.

 هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (سه‌شنبه) با هشت دیدار در شهر‌های اردبیل، تهران، زرین‌شهر، تنکابن، سیرجان، سرخرود، نوشهر و تبریز پیگیری می‌شود.

طبق برنامه سروقامتان همدان از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه پهلوان رنگرز نوشهر مهمان ستاره طبرستان است، دیداری که قادر صادقی و اکبر شرقی قضاوت آن را برعهده دارند، سیدجلال موسوی ناظر فنی است و محمد شاهمیری نیز بر کار داوران قضاوت خواهد داشت.

برد ارزشمند شاگردان علیرضا نادی در هفته گذشته مقابل اسپورت هوشیار تبریز باعث شد تا سروقامتان از انتهای جدول رده‌بندی گروه ب لیگ یک جدا شود.

حالا سروی‌ها با ۲ برد و کسب ۶ امتیاز در رده ششم جدول ۹ تیمی گروه ب لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارند، این تیم در حساس‌ترین رتبه جدول قرار گرفته و با هر برد و باخت نیز دستخوش تغییر در رده‌بندی خود خواهد شد.

سروقامتان در شرایطی امروز به مصاف نماینده نوشهر می‌روند که در صورت برد می‌توانند از جایگاه تیم میزبان در جدول رده‌بندی مسابقات عبور کنند.

سروقامتان در شرایطی امروز به مصاف نماینده نوشهر می‌روند که در صورت برد می‌توانند از جایگاه تیم میزبان در جدول رده‌بندی مسابقات عبور کنند.

نماینده همدان تاکنون در بازی‌های خارج از خانه موفق به پیروزی نشده و شاید این مسابقه طلسم ناکامی‌های بیرون از استان را بشکند.

آن‌ها با برتری ارزشمند هفته گذشته توانستند به شرایط روحی روانی مطلوب بازگردند و حالا با روحیه مضاعف به دیدار تیم سخت کوش نوشهر می‌روند.

نوشهر، شکست ناپذیر در خانه

نوشهری‌ها هفته گذشته به یک برد ارزشمند خارج از خانه برابر مقاومت بسیج دست یافتند تا بتوانند به رتبه چهارم جدول گروه ب صعود کنند.

ستاره طبرستان نوشهر با پیروزی کسب شده به ۲ برد و هشت امتیاز رسید تا آماده نبرد با سروقامتان در دیدار خانگی باشند.

نماینده نوشهر در صورت برتری مقابل سروقامتان همدان می‌توانند امیدوار به قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر گروه ب باشند.

این تیم نشان داده که در بازی‌های خانگی مقابل تیم‌های مهمان شکست پذیر نیست و براین اساس سروقامتان کار سختی در نوشهر دارند.

ستاره طبرستان نوشهر در صورت شکست مقابل سروقامتان به طور قطع در جدول رده‌بندی سقوط خواهد کرد و تیم مهمان شگفتی دیگر را رقم خواهد زد.

البته نماینده والیبال شمال نشان داده که جزو مدعیان گروه ب است و حریفان آن‌ها کار راحتی به خصوص در بازی‌های خانگی نخواهد داشت.

تغییرات به سود سروقامتان

خانه تکانی صورت گرفته در تیم سروقامتان به سود این تیم شده و توانسته شرایط خوبی را رقم بزند.

مدیران این باشگاه ابتدا دست به تغییر کادر فنی تیم و حضور علیرضا نادی کاپیتان با سابقه و پرافتخار والیبال کشور در راس تیم خود زدند.

نادی اگرچه تجربه آنچنانی در مربیگری ندارد، اما از کلاس جهانی برخوردار بوده و هفته قبل نیز توانست سروقامتان را به برد ارزشمند برساند.

نادی اگرچه تجربه آنچنانی در مربیگری ندارد، اما از کلاس جهانی برخوردار بوده و هفته قبل نیز توانست سروقامتان را به برد ارزشمند برساند.

امید رحیمیان نیز به عنوان مدیرعامل جدید سروقامتان معرفی شد تا بتواند با اختیار عمل بیشتر این تیم را نظارت و اداره کند ضمن اینکه فرشید گل محمدی که سرپرستی تیم‌های مختلف ورزشی را داشته، بازهم به میادین ورزش بازگشت تا تجربه خود را در اختیار سروقامتان قرار دهد.

گل محمدی پیشتر نیز سرپرستی تیم سروقامتان را عهده دار بود، اما بنا به دلایلی سال گذشته در این تیم حضور نیافت.

تیم‌های سروقامتان همدان و ستاره طبرستان نوشهر در گروه ب با تیم‌های «وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس» هم گروه هستند.

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند و این مرحله به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان امسال به صورت تک مسابقه است و قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر والیبال را به دست خواهند آورد.

در این رقابت‌ها همانند سایر مسابقات والیبال، تعداد برد اولویت بر امتیاز دارد و تیم‌ها در جدول مسابقات ابتدا بر اساس تعداد پیروزی، امتیاز، معدل ست و معدل امتیاز‌های کسب شده، رتبه‌بندی می‌شوند

منبع: ایرنا 

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.