سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای سالم‌سازی شناگاه‌های آلوده بوشهر کاری نشده است

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر بوشهر گفت:سال‌ها است اقدامی برای سالم‌سازی شناگاه‌های آلوده این شهر نشده است و همه متولیان باید برای سالم‌سازی شناگاه‌ها همکاری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیده خاتون هلال بحر رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد:  در حالی که شنا در دریا یکی از پر جاذبه‌ترین تفریح‌ها در این شهر است و از طرفی رفتن به دریا نسخه درمان بیماران مبتلا به درد‌های عضلانی است، طبق گزارش حفاظت محیط زیست و مرکز بهداشت، بیشتر شناگاه‌ها به دلیل ورود فاضلاب شهری، سلامت شهروندان و حتی آبزیان را به خطر انداخته است.

او با اشاره به اینکه استفاده از دریا حق مسلم مردم است، افزود: زیبنده نیست که سال‌ها برای سالم‌سازی شناگاه‌ها اقدامی نشده است. مدیریت شهری برای سالم‌سازی شناگاه‌ها مصمم است و دیگر دستگاه‌های متولی نیز باید در کنار شورا و شهرداری باشند تا بتوانیم با اقدام‌های موثر شاهد سالم سازی دریا و شناگاه‌ها باشیم.

این عضو شورای شهر بوشهر همچنین از شهروندانی که با وجود ایجاد شبکه فاضلاب هنوز فاضلاب خانگی خود را به کانال آب‌های سطحی وارد می‌کنند خواست هر چه زودتر انشعاب فاضلاب بگیرند.


بیشتر بخوانید


هلال بحر گفت: سازمان مدیریت پسماندشهرداری هم مکلف شده است هم آشغال‌گیر در ورودی کانال‌های ورودی به دریا نصب کند هم مکان‌هایی را که در آلودگی شناگاه‌ها موثرند شناسایی و به مرکز بهداشت ، محیط زیست و شرکت آب و فاضلاب اعلام کند تا مشترکانی که شبکه فاضلاب در منطقه آن‌ها وجود دارد، ولی به شبکه وصل نشده‌اند شناسایی شوند و در صورت دریافت نکردن انشعاب فاضلاب با آنان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.