سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نباید اجازه ایجاد اختلاف بدهیم

امام جمعه اهل سنت محترم آباد فنوج با تاکید به اینکه امروز بیش از هر زمان نیاز به وحدت انسجام و همدلی مسلمانان است، گفت: به دنبال تفرقه و تکفیر هم دیگر نباشیم و به مسائل مذهبی دامن نزنیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  مولوی الیاس قاضی، امام جمعه اهل سنت محترم آباد فنوج و رئیس شورای حل اختلاف شهرستان فنوج درباره توهین امام جمعه اهل سنت آزادشهر به اهل بیت (ص) گفت: آنچه که برای ما وحدت واقعی را بیان کرده قرآن کریم است که برای تمام مسلمانان جهان و تمام فرقه‌ها ومذاهب حجت است.

وی با بیان اینکه ما باید هوشیار و بیدار باشیم، گفت: ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که سکان آن دست شخصیت و دانشمندی است که عالم هستند و به فرموده شیخ شلتوت یکی از علمای جامع الازهر مصر این شخصیت نه تنها رهبر ایران هست بلکه رهبر جهان اسلام می‌باشند پس وقتی قبله یکی قرآن یکی خدا یکی وکعبه یکی هست مجال برای تفرقه نمانده و ما اجازه ایجاد تفرقه ندهیم.

امام جمعه مردم شریف محترم اباد فنوج گفت: در این زمان نیاز به وحدت انسجام و همدلی مسلمانان هست، به دنبال تفرقه و تکفیر هم دیگر نباشیم و کسی که به مسائل مذهبی دامن بزند و واقعا بخواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد تا به هدف خود برسد فردای قیامت درپیشگاه خالق یکتا رسوا می‌شود.

وی گفت: باید هوشیار باشیم افرادی هستند در رنگ و لباس مختلف در جایگاه مناسب مختلف دنبال این هستند به فرموده رهبر جهان اسلام چه شیعه انگلیسی چه سنی آمریکای به نام اسلام ندای تفرقه سر می‌دهند این‌ها مسلمان نیستند و از طرف فریقین محکوم هستند.

مولوی قاضی گفت: خدا را شکر ما کشور و استانی داریم که واقعا درخصوص تحکیم وحدت برنامه‌های زیادی برگزار کرده ایم، به مساجد ومدارس استان نظر کنیم قبل انقلاب چه بودند چه تعداد بودند خدا رو شکر در زمان انقلاب واقعا رشد چند برابری داشتند پس‌ای مسلمانان جهان و‌ای ملت عزیز و‌ای انسان‌های آزاد بیدار باشید از زمان بدو اسلام و روز‌های ابتدای رسالت خاتم الانبیا حضرت محمد (ص) مگر افراد و کسانی نبودند در لباس مسلمانی به ظاهر درخدمت و هم رکاب پیامبر (ص) و هم جلسه ایشان نبودند، اما پشت سر چه برنامه‌های ی امورات را دنبال می‌کردند.

وی گفت: مردم نباید فریب این افراد و کسانی که دنبال نفاق وتفرقه هستند را بخورند، به امید اینکه خداوند به همه مادرک و فهم واقعی دین اسلام وقرآن ومحبت اهل بیت نصیب کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.