سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۴ سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان

تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با منهدم کردن یک باند قاچاق مواد افیونی، ۴ سوداگر مرگ را دستگیرکردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر، از شهرستان‌های شمالی استان به مرکز کشور دست یافته و موضوع را به پلیس شهرستان‌های "هیرمند" و"هامون" اطلاع دادند.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مذکور، با رصد مسیر تردد قاچاقچیان، سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس در حال جابه جایی محموله در محور "نهبندان-زاهدان" بودند، شناسایی و آن‌ها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان گفت:  پس از طی مسافتی قاچاقچیان در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و در عملیاتی غافلگیرانه خودرو‌های آن‌ها توقیف شد.

سردار طاهری گفت : در این عملیات ضربتی با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، ۴ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از آن‌ها ۴۸۵ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر، شامل: ۳۷۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۱۲۲ کیلو گرم هروئین، کشف شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.