سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار آخرین لحظه مادر و فرزندانش از تصادف با قطار

زن جوان به همراه فرزندانش پس از گیرکردن موتورسیکلت آنها روی ریل قطار از مرگ گریختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار از مرگ یک مادر و فرزندانش از روی ریل قطار در اندونزی را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه موتورسیکلتی که این زن به همراه دو فرزندش سوار بر آن بودند روی ریل قطار گیر کرد همگی آن‌ها در وضعیتی خطرناک قرار گرفتند. این اتفاق در تاریخ ۹ دسامبر در منطقه «لوماجانگ» واقع در جاوای شرقی اندونزی رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این زن پشت فرمان موتورسیکلت نشسته و دو فرزندش نیز در عقب موتور سیکلت نشسته اند تلاش می‌کند از عرض ریل راه آهن عبور کند. لحظاتی بعد در حالی که قطار تندرو از سمت راست هر لحظه نزدیک‌تر می‌شود، موتورسیکلت این زن روی ریل گیر می‌کند.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو مشاهده می‌شود او تلاش می‌کند تا موتورسیکلت را بیرون آورده و از ریل عبور کند، اما پس از آنکه قطر را در فاصله چند متری خود می‌بیند موتورسیکلت را رها کرده و فرزندانش را کنار می‌کشد. در انتهای ویدئو خسارتی که بر اثر برخورد قطار به موتورسیکلت وارد شده دیده می‌شود. در این حادثه به این زن و دو فرزندش آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.