سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین رویداد بین‌المللی موضوع محیط زیست در شیراز برگزار می‌شود

دومین رویداد بین‌المللی تدکس با موضوع محیط زیست ۲۶ آذرماه با حضور فعالان و دوستداران محیط‌ زیست در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید ستوده نماینده کنفرانس بین‌المللی تد در فارس گفت: هدف از برگزاری این سلسله رویدادها، ایجاد آینده‌ای بهتر با کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به نصف مقدار کنونی و همچنین رقابت برای رسیدن به جهانی با کربن صفر و جهانی امن‌تر، پاک‌تر و منصفانه‌تر برای همهاست که با محوریت تبادل ایده و تجربه سخنرانان در زمینه‌انرژی‌های تجدیدپذیر، مخاطرات اقلیمی، آلودگی هوا و کمربند سبز شهری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه دومین رویداد بین‌المللی TEDx Neshatstreet، تمرکز بر محیط زیست و توسعه پایدار است، عنوان کرد: در این رویداد افرادی همچون بهمن ایزدی، خدیجه کاترین رضوی، معصومه محرر، محمدعلی رضایی، مائده سلیمی و مریم شهبازی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و ما میزبان مسئولان و مدیران بخش خصوصی و دولتی، فعالان و متخصصان حوزه محیط زیست، سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در عرصه محیط‌زیست و فعالان و متخصصان جامعه دانشگاهی در این دوره خواهیم بود.

ستوده اظهار کرد: دومین رویداد TEDxNeshatstreet، در تاریخ ۲۶آذرماه ۱۴۰۰ در محل سالن مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود و ما به‌صورت حضوری و همزمان به‌صورت مجازی و برخط از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس tedxneshatstreet@ و سایت https://evand.com/events/tedxneshatstreet میزبان علاقه‌مندان خواهیم بود.

او اضافه کرد: این رویداد بین‌المللی، با تلاش و پیگیری۱۰ماهه یک تیم ۳۵نفره متشکل از جوانان داوطلب و با حمایت بیش از ۹سازمان و کسب‌وکار دغدغه‌مند برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان به رویداد‌ها و سخنرانی‌های تد در استان فارس می‌توانند از طریق درگاه‌های رسمی این رویدادپیگیر اطلاع‌رسانی‌های آینده باشند.

ستوده خاطرنشان کرد: رویداد بین‌المللی تد TED یک مجموعه کنفرانس‌های جهانی است که توسط یک سازمانی غیرانتفاعی خصوصی با شعار «ایده‌ها ارزش انتشار دارند» در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

او گفت: تمرکز کنفرانس‌های تد بر تکنولوژی است که سخنرانی‌هایی از موضوعات علمی، فرهنگی و دانشگاهی را در برمی‌گیرد. اینسخنرانی‌ها یک طیف وسیع از موضوعات را از تحقیق و علم به‌صورت عملی و فرهنگ که عمدتاً به شیوه‌ی داستان‌گوییبیان می‌گردد، شامل می‌شود.

ستوده خاطرنشان کرد: رویداد بین‌المللی تد TED در استان فارس، اولین برنامه‌یخود را به دور از اهداف مالی و صرفا عام‌المنفعه در راستای انتشار ایده‌های ارزشمند فعالیت رسمی خود، با موضوع "موفقیت" و سخنرانی افراد موفق در حوزه‌های مختلف ازجمله حسام ناصری آهنگساز و تنظیم کننده، دکتر محمدعلی صحرائیان متخصص مغز و اعصاب، امیرعباسکاشف معمار و طراح محصول، آرمان ولیان مدرس اصول رفتار حرفه‌ای کسب و کار، در سال ۱۳۹۹ با استقبال بیش از دوهزار نفر مخاطب آنلاین از سراسر کشور آغاز کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.