سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۴۱۵ زندانی جرایم غیرعمد دراصفهان

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: طی هشت ماه امسال ۴۱۵ زندانی جرایم غیرعمد در استان اصفهان با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان آزاد شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسدالله گرجی‌زاده مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به آزادی ۴۱۵ زندانی جرایم مالی و غیرعمد در استان اصفهان طی هشت ماه امسال گفت: از این تعداد ۱۳ نفر زن و ۴۰۲ نفر مرد بودند.

وی با بیان اینکه برای آزادی این زندانیان ۱۵۱ میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان نیاز داشتیم، گفت: ۶۳ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان را از محل جلب رضایت شکات، ۶ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان از محل آورده محکومان، ۲۹ میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان از محل اعسار،۱۵ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان از محل صندوق تأمین خسارت بدنی، ۱۰ میلیارد و ۶۴۸ میلیون تومان تسهیلات بانکی، و ۲۶ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض ستاد دیه استان اصفهان و ستاد مرکزی بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: همچنین ۲۱ میلیارد تومان نیز خیران استان اصفهان از ابتدای امسال  برای آزادی زندانیان کمک کرده‌اند.

۷۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان است

وی با بیان اینکه همچنان ۷۴۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی در استان اصفهان نیازمند آزادی هستند، گفت: این زندانیان به ۸۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی برای آزادی نیاز دارند.

گرجی زاده گفت: ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی استان اصفهان بانوان هستند.

وی با بیان اینکه در زندان‌های استان اصفهان زندانی مهریه نیز داریم، گفت: روزانه یک تا دو زندانی مهریه از زندان‌های استان اصفهان آزاد می‌شود.

کمک به ستاد دیه از مالیات کسر می‌شود

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان همچنین به آمار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی زندان‌های استان اصفهان از سال ۹۰ تاکنون اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۶۸۹ زندانی جرایم غیرعمد با همکاری ستاد دیه استان اصفهان از بند رهایی یافتند.

وی گفت: برای آزادی این تعداد زندانی ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات بانکی، ۸۷ میلیارد تومان از محل کمک خیران و۵۳ میلیارد تومان اعتبارات ستاد دیه بوده است و مابقی نیز از محل گذشت شکات تأمین شده است.

گرجی زاده گفت: باید توجه داشت که بر اساس قانون مبلغ کمک به ستاد دیه از از میزان مالیات کسر خواهد شد.

منبع:مهر

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.